جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

کاروان ترویج الگوی کشت ملی در شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار گردید.

کاروان ترویج الگوی کشت ملی زراعت در شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شرکت، هفتمین کاروان ترویج بهره وری ویژه الگوی کشت با محوریت الگوی کشت ملی در شرکت کشت و صنعت شریف آباد برگزار گردید.
این همایش با حضور مهندس برخی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان البرز ، دکتر جلیلوند مدیر بخش کشاورزی جهاد و معاونین و کارشناسان فنی در محل کشت و صنعت شریف آباد برگزار گردید.
در ابتدا سید محمود حاج اکبری مدیر عامل شرکت ضمن خیر مقدم به مهمانان اظهار داشت: با توجه به اینکه سالها در بدنه جهاد کشاورزی حضور داشته، ولی کمک به توسعه بخش کشاورزی کشور یک مسئولیت اجتماعی و مسئولیت ملی است وجهت ترویج تحقیقات آموزشی و کشاورزی با طرح سه موضوع،چرا، چگونه و چیستی تحقیقات و گامهای موثری می توان برداشت.
در ادامه دکتر جلیلوند، ضمن تشکر از مدیر عامل مجموعه و بخش کشاورزی شرکت کشت و صنعت شریف آباد که بستر تحقیقات میدانی و جریان سازی الگوی کشت را فراهم نمودند گفت: محورهای کلی و هدف اصلی برگزاری این برنامه و همایش تشویق و ترغیب کشاورزان به مشارکت و همراهی در اجرای الگوی کشت و ارائه راهکارهای علمی و فناورانه برای محصولات زراعی است.

همچنین معاونت آب و خاک ومرکز مکانیزاسیون صنایع کشاورزی و موسسات مرکز تحقیقات کشاورزی به سوالات و ابهامات کشاورزان که در این همایش حضور داشتند در مورد برنامه الگوی کشت ملی زراعی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پاسخ گفتند و در پایان مراسم، حاج آقا بابایی مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه شهرستان شریفیه دعای شکر قرائت کردند.