جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بازدید دکتر فخاری از شرکت کشت و صنعت شریف آباد

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت کشت و صنعت شریف آباد ، دکتر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، دکتر یوز باشی مشاور عالی و دستیار ویژه در سازمان اقتصادی کوثر و مهندس غلامی مدیر عامل گروه کشاورزی کوثر و تیم همراه  روز چهارشنبه مورخ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ از شرکت کشت و صنعت شریف باد واقع در منطقه آبیک قزوین بازدید کردند.

در ابتدا دکترحاج اکبری مدیر عامل شرکت، ضمن خیر مقدم به مهمانان محترم اظهار کرد: مجموعه کشت و صنعت شریف آباد با نظم و همدلی به جایگاه وآمار مطلوب منتهی به رشد در رکورد شیر، فعالیتهای عمرانی، اصلاح بهبود ساختار تولید کارخانه فرآورده های لبنی رابتا و موارد دیگر رسیده است ودر ادامه خبر ازرکورد ۲/۴۳ کیلوگرم در روز وتولید شیر خام روزانه ۱۷۵ تن داد
همچنین گزارش خلاصه ای از واحدهای زراعی، دامی و واحد لبنی رابتا
وضعیت ترکیب گله و عملکرد تولید و تولید مثل
وضعیت واحد زراعی و سطح زیر کشت اراضی
وضعیت تولید و فروش واحد لبنی رابتا
نظام راهبردی پیش روی شرکت
برنامه عملیاتی و پیشرفت عمرانی پروژه ها ارائه نمود

سپس دکتر فخاری ضمن شنیدن گزارش ارائه شده و نظرات و پیشنهادات هیأت مدیره، بیان نمود:

با اشاره به شعار سال ۱۴۰۳«جهش تولید با مشارکت مردم» خاطر نشان کرد: تقویت تولید و جهش در هر سطحی که کار در آن صورت پذیرد مهم است و این همدلی در مجموعه شرکت کشت و صنعت شریف آباد به خوبی نمایان است.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در ادامه شرکت کشت و صنعت شریف آباد را ستودنی خواند و اقدامات در زمینه بهره گیری از مشارکت در فرایند تولید و رکورد شیر شرکت کشت و صنعت شریف آباد را نمونه بارز نظم و تلاش و اتحاد در این مجموعه دانست و بیان نمود:

در بازدید ازشرکت کشت و صنعت شریف آباد ، نشانه‌هایی از عزم عمومی برای بهبود رکوردهای تولید از طریق ارتقای پروتکل‌های بهداشتی و مولدسازی دارایی‌های راکد نمایان بود. پویایی تولید، ثبت رکوردهای جدید شیردهی و موالید ، ساخت و سازها و پروژه‌های عمرانی متعدد از طریق مولدسازی به منظور افزایش و بهبود زیرساخت‌ها، حل و فصل تعدادی از پرونده‌های سنواتی حقوقی، بهبود فرایندها، تنوع و توسعه محصولات کارخانه لبنیات رابتا، از جمله تلاش‌ها و پیشرفت‌های محسوس نسبت به بازدید سال گذشته بود. استقرار مدیرعامل در محل کشت و صنعت یکی از اقدامات و عوامل مؤثر در تحقق دستاوردها بود.

دکتر فخاری در پایان شرکت کشت و صنعت شریف آباد را ستود و بیان داشت: امید است با تمرکز، وحدت و نظمی که  دراین مجموعه وجود دارد وبا برنامه های راهبردی  اقدامات و عملیات برنامه ریزی شده افق و برنامه ای چند ساله  این مجموعه کامل تر گردد  در سالهای آینده، توسعه سهم بازار که از توقعات سازمان اقتصادی کوثر از این شرکت به شمار می رود به نحو احسن انجام شود.