جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از شرکت کشت و صنعت شریف آباد به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد ، همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، سمیه اسمعیلی مدیر کل  و محمد رضا شکوهی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین درشرکت کشت و صنعت شریف آباد حضور یافتند.

در این جلسه سید محمود حاج اکبری مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن خیر مقدم به مهمانان یاد و خاطره شهدا و هفته دفاع مقدس را گرامی داشت و گفت: رژیم بعثی عراق ، ایران را با حمایت ۴۶ کشور مورد حمله قرار داد ولی با تلاش و ایثار رزمندگان حتی ذره ای از خاک وطن که عراق با همه تجهیزات و امکان نظامی پیشرفته به نبرد ایران آمده بود تا طی یک هفته آن را اشغال کند را شکست دهد، میسر نشد.

دکتر حاج اکبری ادامه داد: به برکت خون مطهر شهدا و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان دشمنان نتوانستند نقشه‌های شوم خود را عملیاتی کنند.

خانم اسمعیلی مدیر کل بنیادشهید و امور ایثارگران استان قزوین در ادامه با قرائت سخنان مقام معظم رهبری  و تبریک هفته دفاع مقدس، پس از تشکر از دعوت مجموعه کشت و صنعت شریف آباد افزود: امروز تفسیر و تبیین دوران هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا و فداکاری‌های جانبازان و رزمندگان به قشرهای مختلف مردم به‌ویژه شغل  و در آمد حلال برای جوانان ضروری است و باید در این راستا،  گام‌های بلندتری برداشت.
وی افزود: با اشاره به مسئولیت اجتماعی خواستارهمکاری دو  جانبه و معرفی جهت جذب نیرو در راستای خدمت رسانی به جامعه ایثارگری هستیم و بر این نکته جهت بکار گیری نیرو از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد.

سید محمود حاج اکبری در ادامه گفت: هر زمان که جذب یا جایگزین نیرو داشته باشیم، با توجه به درخواستهایی که از سمت ایثارگران آمده ، در صورت هماهنگ و منطبق بودن شرایط متقاضی با نیروی مورد نیاز قطعأ با اولویت خانواده های معظم شهدا و ایثارگران اقدام خواهیم کرد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد با بیان اینکه این شرکت سهامی عام است افزود: در اولین جلسه هیئت مدیره بحث ارائه خدمات به ایثارگران در راستای مسئولیت اجتماعی را مطرح و پیگیری می شود.