جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

دکتر زحمت‌کش مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثردر مورد هم‌افزایی وکارِ تیمی با پرسنل این مجموعه گفتگو کرد

نشست صمیمانه دکتر روح‌اله زحمت‌کش مدیرعامل و نایب رئیس شرکت سرمایه گذاری کشاورزی کوثر با کارشناسان و پرسنل این مجموعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت ، دکتر زحمت‌کش در ابتدای این نشست به تشریح وضعیت موجود این شرکت پرداخت و از پرسنل درخواست کرد تا با تشریح موانع جاری و مشکلات موجود در حوزه کاری خود، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را برای ساماندهی و برطرف شدن آنها بیان کنند.

وی با اشاره به اهمیت حوزه معاونت تولید هلدینگ، خاطر نشان کرد: بخش قابل توجهی از گسترش، پیشرفت و توسعه هلدینگ، مرهون تلاش های مجدانه همکاران حوزه معاونت تولید است.

زحمت‌کش در ادامه ضمن تشکر از زحمات و اقدامات پرسنل بخش ها و واحدهای مختلف هلدینگ کشاورزی، بر تقویت هم‌افزایی و همفکری کارشناسان در رفع موانع جاری به منظور ایجاد جهش در حوزه تولید تاکید کرد و افزود: سیاست گذاری و برنامه ریزی های لازم در خصوص توسعه فعالیتهای شرکت در حوزه تولید طی ۶ ماهه دوم سال جاری صورت گرفته است و امیدواریم که در سال آینده، بتوانیم سهم ۲۰ درصدی بازار کشور را در اختیار بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد: نقشه راه دستیابی به این اهداف، قطعاً از مسیر هم افزایی، همفکری و کارِ تیمیِ سازمان یافته می گذرد.