جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

حضور دکتر حسن نژاد معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از شرکت کشت وصنعت شریف آباد

 

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت، دکتر محمد ابراهیم حسن نژاد و هیات همراه و به همراه مهندس محمد حسین عطایی مدیر سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین روز سه شنبه ۱۹/۰۴/۱۴۰۳ از شرکت بازدید کردند.

در ابتدا دکتر سید محمود حاج اکبری مدیر عامل شرکت ضمن عرض تسلیت ایام شهادت سالار شهیدان امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان و خیر مقدم به مهمانان محترم اظهار کرد: مجموعه کشت و صنعت شریف آباد یک مجموعه دامپروری و کشاورزی است که در نهایت به محصولات لبنی ختم می شود. همچنین گزارش خلاصه ای از واحد دامپروری، زراعی و کارخانهه لبنی رابتا ارائه نمود.

مدیر عامل شرکت در ادامه گفت: مجموعه کشت و صنعت شریف آباد با نظم و همدلی به رکورد شیر ۲/۴۳ کیلوگرم در روز و تولید شیر خام روزانه ۱۷۵ تن رسیده و همچنین ترکیب گله و عملکرد تولید و تولید مثل دام را توضیح داد.

سپس از برنامه عملیاتی و فعالیتهای عمرانی صورت گرفته در بخش توسعه گوساله دانی و تعمیر و تجهیز سایت قدیم و تبدیل به بیمارستان خبر داد.

حاج اکبری گزارش خلاصه ای از کاشت سورگوم در ۳۰ هکتار از مزارع کشاورزی را عنوان کرد و ادامه داد: سورگوم گیاهی بسیار کم هزینه و کم مصرف آب است و کاشت آن تا حدودی مشکلات کمبود خوراک در تغذیه دام را مرتفع می کند.

همچنین خبر برداشت کلزا که از متوسط سطح استان قزوین بالاتر بوده اشاره نمود و در ادامه وضعیت تولید و فروش فرآوردهای لبنیات رابتا و نظام راهبردی پیش روی شرکت را بیان کرد.

سپس مهندس عطایی از زحمات و پیگیریهای حاج اکبری در راستای اهداف شرکت کشت و صنعت شریف آباد تقدیر کرد و بیان نمود، هر کمکی جهت رفع کم آبی در دشت قزوین را پیگیری کرده تا به نتیجه مطلوب برسیم، شرکت کشت و صنعت شریف آباد نیز از این قضیه مستثنا نیست و در جهت رفع سایر چالشهای پیش رو نیز اگر قابل پیگیری باشد مساعدت لازم صورت می گیرد.

سپس دکتر حسن نژاد ضمن شنیدن گزارش ارائه شده و درخواستها و نظرات سایر مدعوین بیان نمود: جهش بسیار مهم است بخصوص اگر در بخش صنایع تولیدی باشد که این موضوع بخوبی در مجموعه کشت وصنعت شریف آباد نمایان است.

معاونت امور دام جهاد کشاورزی در ادامه شرکت کشت و صنعت شریف آباد را ستودنی خواند و گفت: در گزارشهایی که از واحدهای دامپروری و کشاورزی ارائه شده و با توجه به سابقه ای که در این زمینه دارم، پویایی در تمام واحدها مشهود است که از تلاش و دلسوزی نشات می گیرد و جهت نیل به سایر اقدامات و کاهش چالشهای پیش رو  کمک می کنیم تا این دستاوردها تحقق یابد.

در پایان پس از بازدید میدانی شرکت کشت و صنعت شریف آباد را ستود و بیان کرد، مطمئنا با نظم، امید و تمرکزی که در این مجموعه دیده شده با این سطح از سابقه و مدیریت دستاوردها و اقدامات زود به ثمر خواهد نشست.