جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از واحد صنایع لبنی رابتا بازدید کرد.

سازمان اقتصادی کوثر

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر از واحد صنایع لبنی رابتا بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت، دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر به همراه مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر از واحد صنعتی فرآورده‌های لبنی رابتا وابسته به شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید کرد.

در ابتدای این بازدید داود ماندگار سرپرست شرکت کشت و صنعت شریف آباد، ضمن معرفی محصولات، ظرفیت و آمار تولید ماهانه این واحد صنعتی را ارائه کرد.

در ادامه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثر با اشاره به اهداف تاسیس و‌ راه‌اندازی این واحد صنعتی گفت: تولید شیر با کیفیت بالا در مجموعه شریف آباد و ضرورت ارزش آفرینی برای آن، باعث شد تا به منظور مولدسازی از طریق جلوگیری از خام فروشی شیر، این واحد صنعتی احداث شود.

در ادامه این بازدید، دکتر ناصر فخاری گفت:  با اشاره به پتانسیل‌های حوزه صنایع تبدیلی و تکمیلی، نوآوری در تولید محصولات یا در بسته‌بندی و فروش، بازارهای جدیدی برای شما رقم می‌زند.

مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر، برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر و بیشتر جامعه هدف از محصولات لبنی رابتا را علاوه بر مزیت‌های توسعه بازار، در راستای اهداف عالیه سازمان برشمرد و خاطر نشان کرد: فروش ویژه در فروشگاههای زنجیره‌ای و ایجاد زیرساخت لازم برای فروش محصولات در بستر فضای مجازی برخی از راهکارهای موجود برای دستیابی به این برنامه ها است.

در پایان این بازدید، مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر در جمع مدیران و کارگران این واحد صنعتی حاضر شدند و ضمن شنیدن نظرات و پیشنهادات آنها، بر رفع مشکلات کلیه پرسنل تاکید نمودند.