جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایه وابسته تهران توسط حضور شرکت کشت و صنعت شریف آباد در نمایشگاه دام، طیور و صنایع وابسته

نمایشگاه بین المللی دام و طیور

 بیست و دومین نمایشگاه بین المللی دام و طیور و صنایع وابسته  تهران یکشنبه اول مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط دکترعلیرضا پیمان پاک قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار، مهندس حسین دماوندی نژاد معاون تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی، دکتر وحید صالحی سرپرست سازمان دامپزشکی کشور و‌ مهندس ابراهیم غلامی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری کشاورزی کوثرو با حضور بازدید کننده گان و فعالان حوزه صنعت دام و طیور فعالیت خود را آغاز کرد.

 

 به گزارش روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شرکت کشت و صنعت شریف آباد، درهمان دقایق اولیه شروع نمایشگاه  مهندس غلامی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی کوثر و جمعی از مسئولین ازغرفه شرکت کشت و صنعت شریف آباد  بازدید نمودند.

مهندس ماندگارمدیرعامل شرکت، ازابتدای برگزاری نمایشگاه جلساتی با شرکت های داخلی و خصوصی داشتند که وبه تعامل و تبادل نظر مدیران پرداخت.

حضور دکترعلیرضا یوزباشی معاون سازمان اقتصادی کوثر و مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کاررویش کوثر در نمایشگاه با نگاه بررسی عملکرد شرکت های تابعه ازجمله بازدیدهای روز نخست نمایشگاه بود.

 روز دوم با استقبال بیشتر بازدید کنندگان و رفت و آمد مسئولین سازمان اقتصادی کوثر آغاز شد.

 حضورمدیران ارشد موسسه سرم سازی رازی در غرفه شرکت کشت و صنعت شریف آباد  و نشست مشترک به منظور تقویت همکاری‌ها و اشنایی با فعالیت ها و نوآوری‌های شرکت‌ جهت تهیه سرم و داروی دام یکی از رویدادهای مهم روز دوم بود.

 همچنین مهندس مجید زین‌العابدینی فرد مدیر کل حراست سازمان اقتصادی کوثر به همراه جمعی از مدیران ارشد حراست از نمایشگاه بازدید نمودند .

دکتر افشین کوراوند مدیر کل دفتر بازرگانی داخلی سازمان اقتصادی کوثرازغرفه شرکت کشت و صنعت شریف آباد بازدید کرد و با مدیران به بحث و تبادل نظر پرداخت.

در ادامه، مهمترین رویداد رسانه‌ای این نمایشگاه رقم خورد و تیم تخصصی تولید محتوای بصری اداره کل روابط عمومی سازمان اقتصادی کوثر درغرفه شرکت کشت و صنعت شریف آباد حاضر شدند و به صورت تفصیلی با مهندس ماندگار مدیرعامل شرکت‌، مصاحبه تصویری داشتند. مهندس ماندگار در این گفتگو، اقدامات و فعالیت های خود در زمینه افزایش تولید، ایجاد اشتغال مولد و پایدار و کنترل بازار را تشریح نمود.

بازدید آقای بنی‌هاشم مشاور رسانه‌ای مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر و حضوردرغرفه شرکت وگفتگوی تفصیلی با مهندس ماندگار و دریافت گزارش از اهم اقدامات انجام شده در حوزه اطلاع رسانی رویداد مهم دیگر بود.

روز سوم فعالیت شرکت کشت و صنعت شریف آباد تمرکز بر جذب مشتری و تکریم ارباب رجوع  بود. حضور مدیران ارشد هلدینگ غزال (لبنیات میهن) جهت همکاری خوراک دام و تهاتر بین دو شرکت صورت گرفت.  همچنین مذاکره با شرکت های کاله،پگاه تهران، پگاه همدان و چند شرکت دانش بنیان جهت همکاری بعد از نمایشگاه ، اقداماتی بود که در ایام برگزاری نمایشگاه صورت پذیرفت.

رفت و آمد مردم و مراجعین به غرفه شرکت تا بعد از زمان کاری نمایشگاه ادامه داشت.

روز چهارم و روز اختتامیه نمایشگاه بین المللی دام و طیور با حضور دکتر ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر همراه بود. دکتر ناصر فخاری مدیر عامل و نائب رئیس هیئت مدیره سازمان اقتصادی کوثر،مهندس مهدی واصفی معاون سازمان،دکتر علیرضا یوزباشی معاون سازمان و مدیرعامل شرکت توسعه کسب و کار رویش کوثر ،مهندس کامران کامرانی مدیر کل حوزه ریاست سازمان ، در روز پایانی میهمان غرفه شرکت کشت و صنعت شریف آباد بودند و ضمن گفتگو وسوالات تخصصی در زمینه دام، از نزدیک در جریان اقدامات و فعالیت های این شرکت قرار گرفتند.

امضای تفاهم نامه میان شرکت توسعه کسب و کار رویش کوثر با کشت و صنعت شریف آباد مهمترین اتفاق درروز پایانی نمایشگاه بود. گفتگوی خبرنگاران و اصحاب رسانه از جمله خبرگزاری برنا با مهندس ماندگار مدیرعامل شرکت، آخرین رویداد مهمی بود که در این نمایشگاه شاهد بودیم. مهندس ماندگار در این گفتگو ضمن اشاره به مجموعه برنامه‌های این شرکت در حوزه افزایش تولید و توسعه سهم این شرکت در بازار مصرف و سفره مردم، اقدامات صورت گرفته در این راستا را تشریح نمود.