جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ کارکنان نمونه شرکت کشت و صنعت شریف آباد تجلیل شدند.

روز جهانی کار و کارگر

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر؛ کارکنان نمونه شرکت کشت و صنعت شریف آباد تجلیل شدند همزمان با روز جهانی کار و کارگر، مراسم گرامیداشت روز کارگر شرکت کشت و صنعت شریف آباد در محل مزرعه این شرکت برگزار شد و طی آن از کارگران نمونه این شرکت تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت شریف آباد مراسم گرامیداشت روز کارگر و تجلیل از همکاران نمونه ظهر روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل شرکت، هیئت مدیره ، معاونین شرکت وجمعی از کارکنان کشت و صنعت شریف آباد در محل مزرعه برگزار شد.

دکتر سید محمود حاج اکبری مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد در سخنانی با اشاره به دستاورد های این شرکت، گفت: با تلاش و کوشش کارکنان متعهد شرکت توانستیم موفقیت های چشمگیری از جمله رکورد بی سابقه شیر خام را در جامعه کوچک تولیدی بدست آوریم و اکنون باید جایگاه ویژه ای در ۵گروه برتر کشور پیدا کنیم و تبدیل به برند شویم و رکورد خود را با قدرت حفظ نمائیم.امیدوارم که امسال هم با نشاط و تلاش مضاعف سال جهش در تولیدبا مشارکت شما عزیزان را محقق سازیم.

در ادامه مراسم، کارکنان شرکت پرسش هایی مطرح کرده و مدیر عامل شرکت و معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی به سوالات مربوطه پاسخ دادند.

در پایان این مراسم همچنین از ۱۰ نفر از همکاران نمونه سال با اهدای لوح تقدیری قدردانی شد.